bloggkramp?

Pinsamt dålig uppdatering på denna blogg, håller in på den här nivån..
Därför tvingas jag höjja bloggen till sitt forna jag. Just nu känner jag mig som en riktig soffpotatis här framför united - pool, en oerhört trevlig tillställning förövrigt där berba just i detta nu gör 3-2.

Det är väl oundvikligt att inte nämna det eventuella poängavdraget som kan komma att drabba Unik. Jag är inte fullt insatt och tänker inte försöka mig på nån utläggning om det hela men det känns allmänt som en riktig sörja hela skiten. Ska dock bli väldigt intessant att se vad som händer i frågan,speciellt efter som vi i Bälinge kan ges chansen att spela till oss en kvalplats om avdraget blir realitet. Oavsett kommer den avslutande matchern mellan Unik och Bälinge bli en ganska het batalj men vi får hoppas att den blir lika lugn som forsta mötet (om man bortser från endel detaljer, vilket vi gör nu).

Här bredvid mig ligger mats(ett föredetta bloggeni) i forsterställning och samlar energi efter en tuff lördagskväll(?) för att orka pallra sig till vallokalen.  Själv ska jag ta mig hemåt i ruskvädret där gumman förhoppningsvis står med middag redo.

* Rykten går att brandebo käkar piller som höjjer sexlust

Allt för mig!

/ Filip #14

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt bloggat! Fortsätt så här Filip. gör så att bloggen börjar leva igen.



Har önskemål om att Borg och Degen gör några gästbloggsinlägg.....går det att fixa??+

2010-09-19 @ 22:25:33
Postat av: Mino Raiola

Ryktet om att Niclas Brandebo tar piller som ökar sexlusten är helt taget ur luften. Som hans agent tar jag väldigt hårt på detta. Jag och spelaren kommer ta till rättsliga åtgärder mot detta ogrundade påhopp!

/ Mino Raiola.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0